Popüler Yayınlar

Translate

Popüler Yayınlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

6 Şubat 2011 Pazar

HEDİYELİK EŞYA DÜKKANLARINA SİPARİŞŞ ÖRDÜKLERİMM.

İŞTE ARKADAŞLAR VE BU İŞLE İLGİLENEN DOSTLAR SİZLERE DUYURUMDUR... BU ÖRMÜŞ OLDUĞUM PEÇETELİKLER İ  İNCELERMİSİNİZ?...BUYRUN AMACI BU ŞEKİLDE ANLAMLI VE GÜZEL BİR FİKİR ...ÜSTELİK  BU FİKİR TAMAMEN BANA AİT VE BENİM SERİİ ÜRETİMİMDİR BU PEÇETELİKLERİ TOPTAN VERİYORUM.... 















sipariş üzerine toptan ördüğüm peçetelikler özellikle nikah törenlerinde kenarına nikah şekeri monte edilerek misafirlere kalıcı bir anı olarak kalması amacıyla peçetelikler veya bebek mevlütlerinde bebek şekeri ile birlikte peçeteliklere monte edilir ve kalıcı bir hatıra olarak saklanması amacıyla ürettiğim bu peçetelikler toptan alımlarda satış fiyatı sadece 1 liradır.1 liradan toptan almak isteyenler mesaj atabilirler.Nikah şekeri üreten firmalar ...özellikle duyurum sizlere istediğiniz miktarda ve sayıda istediğiniz tarihte bu ürünü evlere iş vermiş olduğum bayanlar tarafından kısa sürede istenilen sayıda ve renkte seri üretim yapılır  bebek mevlütleri ve nikah törenlerine becerili hanımlarımızın kısa sürede ürettiği bü ürünün sadce toptan alış fiyatı sadece 1 liradır hem kalıcı saklanabilir bir anı olacaktır  nikah törenlerine ve bebek mevlütlerine gelen misafirleri hemde hoş bir sürpriz ne dersiniz  beni mle fato.begum@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

 
BLOG designed by